Wednesday, June 10, 2009

ToDay

*tmr hv to show mr tan skteches jor but macam din got new ideas wor~ sketch later lar~

 *feel like din got money so sad i dun wan 2 ask money from my parents i think i hv to earn money jor~
 but so lazy to make it haiz~ hv to worry everyday~
so stress~ coz pre-order mah~ less customer 1
haiyo.... i think i dun sleep today n gao dim ths picture lar hv to fix it
wan money or nt..?
if wan then hv to work hard!
haiz~

 *今天 班上玩猴子抢球
做么讲我每次没有玩喔~
明明是我玩先的嘛~
你们过来玩的
我动到球又骂/讲我
妖~ (没有生气或什么,只是shan下而已)
旁观者清 看懂每个玩家的pattern
看清他们的technique
还不错

 *刚晚餐吃了一盘青菜
才真真的觉得我很久没有吃青菜了 喜欢吃肉了
就连去吃素也没拿青菜~
haiz ~ 我想我就不要吃东西酱多了 吃多好像烦恼也多了 就吃我喜欢的就好

2 comments: